متن آهنگ تو رو دوست دارم - مازیار فلاحی
نويسندگان


تورو دوست دارم مثل حس نجيب خاک غريب

تو رو دوست دارم مثل عطر شکوفه هاي سيب

تورو دوست دارم عجيب تورو دوست دارم زياد

چطور پس دلت مياد من رو تنهام بگذاري

تورو دوست دارم مثل لحظه خواب ستاره ها

تو رو دوست دارم مثل حس غروب دوباره ها

تورو دوست دارم عجيب تورو دوست دارم زياد

نگو پس دلت مياد من رو تنهام بگذاري

توي آخرين وداع وقتي دورم از همه

چه صبورم اي خدا ديگه وقت رفتنه

تو رو ميسپارم به خاک تورو ميسپارم به عشق برو با ستاره ها

تورو دوست دارم مثل حس دوباره تولدت

تور دوست دارم وقتي ميگذري هميشه از خودت

تورو دوست دارم مثل خواب خوب بچگي

بغلت ميگيرم و ميرم به سادگي

تورو دوست دارم مثل دلتنگي هاي وقت سفر

تورو دوست دارم مثل حس لطيف وقت سحر

مثل کودکي تورو بغلت ميگرم و اين دل غريبم رو با تو ميسپارم به خاک

توي آخرين وداع وقتي دورم از همه

چه صبورم اي خدا ديگه وقت رفتنه

تورو ميسپارم به خاک تورو ميسپارم به عشق

برو با ستاره ها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:متن آهنگ تورو دوست دارم مازیار فلاحی, ] [ 1:12 ] [ مجتبی ]

درباره وبلاگ

به دهکده ی عشق من و تبسمم خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1